Frågor och svar om kundklubben

Här har vi samlat svaren till de vanligaste frågorna som vi får in till kundklubben. Ta gärna kontakt med oss om du inte hittar svaret på din fråga här.

Om bonus

När får jag en bonuscheck?

Vi betalar ut bonus varannan månad. Då får du en bonuscheck om du kommit upp i minst 1000 poäng. 1 poäng för varje krona. Kom ihåg att alltid uppge ditt personnummer när du handlar hos oss för att inte missa några poäng!

Om personuppgifter

Jag vill inte lämna ut mitt mobilnummer eller e-postadress.

Vi vill vara en modern kundklubb som följer utvecklingen, så att det blir enklare för kunden, vår ambition är till exempel att kunden kan få sina värdecheckar via mejl eller sms.

Hur skyddas mitt personnummer?

Vi följer reglerna enligt Personuppgiftslagen (PUL). Läs om våra villkor här.

Varför kundklubben

Varför ska jag vara med i klubben?

Du får poäng på allt utom receptförskrivna varor och kan ta del av kundklubbserbjudanden på våra apotek. Alla i familjen kan samla poäng. Du får en egen inloggning till Min sida här på hemsidan samt inbjudan till aktiviteter på ditt apotek.

Ändra uppgifter

Hur gör jag för att avregistrera mig från e-post?

Får du e-post står det längst ned att du kan avanmäla dig från e-post genom att klicka på länken "avregistrera mig". Vill du aktivera e-post igen gör du det på Min sida här på hemsidan.

Hur registrerar jag en extramedlem?

Logga in på Min sida här på hemsidan. Här kan du lägga till extramedlemmar genom att ange deras personnummer.

Hur gör jag för att avregistrera mig från sms?

Får du ett sms står det längst ned att du kan avanmäla dig från sms genom att skicka AG till 72456. Vill du aktivera sms igen gör du det på Min sida på hemsidan.

Hur ändrar jag eller lägger till min e-postadress?

Du loggar in på Min sida och uppdaterar dina uppgifter.